Plany na nadchodzący rok


Nie przepadam za planowaniem. Narzucanie sobie z góry celów na cały rok wyzwala presję, przez co może nam uciec przyjemność z realizowania niektórych postanowień. Poza tym z doświadczenia wiem, że wszystko wychodzi najlepiej, kiedy jest w tym odrobina spontaniczności. Dlatego więc, moje cele zapisuje w postaci ogólnej, żeby pozwolić sobie na różnorodność i dowolność w trakcie ich realizowania.

Więcej podróżować
Ubiegły rok, ze względu na spory przełom w naszym życiu, nie obfitował w wiele podróży. Nie wyjechaliśmy poza granice naszego kraju, jednak w tym roku mamy zamiar to nadrobić. Gdzie? Tego nie wiemy. Wszystko się okaże, kiedy rzucą się nam w oczy atrakcyjne ceny biletów lotniczych. Jedną podróż mamy już zaplanowaną ale będzie to wyjazd typowo wakacyjny. Marzy mi się więcej weekendowych wypadów, dzięki którym na nowo zaczniemy zwiedzać Europę.

Dbać o zdrowie
Ten rok zacząłem od porzucenia swoich dotychczasowych nawyków i zastąpienia ich innymi. Piątkowy wieczór można zdecydowanie lepiej spożytkować, niż ślęcząc przed telewizorem z piwkiem w ręku. Nie wiem ile uda mi się wytrzymać ale jak na razie jestem pełen chęci i optymizmu. Chcę również poprawić sylwetkę, dlatego staram się około trzy razy w tygodniu wyjść na siłownie. Postanowiłem też wrócić do regularnego odwiedzania basenu, a ostatnio nawet wyszedłem na deskę, na której kiedyś jeździłem niemal codziennie.

Więcej pisać
Znowu czuję, że sprawia mi to radość i przyjemność, tak jak kiedyś. Pisanie bloga pozwala również uporządkować pewne aspekty życia i spojrzeć obiektywnie na niektóre kwestie. Ponadto, fajnie widzieć, że ktoś zagląda na bloga regularnie i jest zainteresowany tym, co się u mnie dzieje.

Nagrywać filmy/stworzyć kanał na YT
Skoro już planujemy rodzinne wojaże, to może uda się z tego nakręcić coś w stylu pamiętniko-poradnika. Sporo filmów o podobnej tematyce już istnieje ale nie zawsze można znaleźć akurat z miejsca do którego się wybieramy. Poza tym będzie to fajną pamiątką dla nas samych.

Jest pewnie jeszcze mnóstwo rzeczy, których nie planuje, a zrobię w 2020 roku ale właśnie to jest piękne w życiu, że nigdy nie wiesz, czym jutro cię zaskoczy!





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty