Podsumowanie roku 2019

Analizując zmiany w mijającym roku, tylko jedna z nich przykuwa moją uwagę – w marcu urodził się mój syn. Było to niesamowicie wielkie przeżycie, zarówno duchowe, jak i fizyczne. Zmieniło się dosłownie wszystko. Nigdy wcześniej nie martwiłem się o kogoś tak mocno i nie pokochałem tak szybko… No oprócz mojej żony, którą pokochałem na pierwszej randce :) 




Wracając do podsumowania, muszę przyznać, że 2019 rok nie obfitował w wiele podróży. Przy zmianach, jakie miały miejsce wydaje się to być naturalne i w pełni uzasadnione. Zdołaliśmy jednak odwiedzić kilka miejsc. Byliśmy między innymi w Toruniu i Wrocławiu. Spędziliśmy super halloweenowy weekend w Bacówce w Radawie, a podczas mojego długiego urlopu zażywaliśmy spokoju i relaksu nad jeziorem Głuszyńskim. Ten rok stał również pod znakiem górskich wypraw. Zdobyliśmy chyba wszystkie szczyty w Brennej i muszę przyznać, że chodzenie po górach powoli staje się formą rodzinnej aktywności numer jeden. Nie wspominam o basenie, który odwiedziliśmy niezliczoną ilość razy, odkąd Bruno skończył piąty miesiąc. 






Przechodząc do kariery zawodowej, to mogę się pochwalić, że w 2019 roku zostałem dwa razy awansowany. Byłem również wysłany na dwudniowe szkolenie do Warszawy i wydaje mi się, że mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że OGARNIAM świat bankowego zarządzania ryzykiem walutowym. 

Reasumując, ubiegły rok dostarczył mi niemałych wrażeń. Najważniejszym jednak była zmiana wielkości rodzinki, gdzie z dwóch osób i psa zrobiły się trzy osoby i pies. Mam nadzieję, że nadchodzący 2020 (sic!) rok będzie równie dobry, a nawet lepszy, czego sobie i Wam z całego serca życzę!








Komentarze

  1. Widać, że to był dla Ciebie wspaniały rok :) Życzę by 2020 był równie dobry a nawet lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dużo się zmieniło :) Dzięki i wzajemnie!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeszcze zapasy są ale kto wie, jak będzie później :D

      Usuń
  3. Piękny rok! Narodziny dziecka to niesamowite i magiczne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cały Beskid Śląski ma w sobie to coś :) W tym roku na pewno poszerzymy nieco horyzonty.

      Usuń
  5. Gratuluję wspaniałego Syneczka! To największe szczęście dla Rodziców! I innych sukcesów również gratukuję. Życzę pomyśłlnego również 2020 roku! Pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Dla Ciebie również dużo szczęścia w nowym roku :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty